fredag 11 maj 2012

Så oväntat!

För ett par veckor sedan var jag & syster med två vänner på en tjejkväll på Blomstermåla/Särö. Det var lite olika företag som bjudit in till detta och det bjöds på god plockmat, vin (till de lyckliga som inte körde......) modevisning, stilföreläsning av GPs stilexpert Katarina Ahltin & provkörning av nya Audibilar. Det sista hoppade vi över på grund av regnväder & köer. Ett gott val för min del skulle det visa sig eftersom jag kommer att få provköra lite längre än en runda runt Särö.....

Det tävlades också och i förrgår kom mailet med utgången av det. JAG hade vunnit en (valfri) veckas lånebil Audi A1 sportback! Hur kul som helst. Jag vinner väldigt sällan något. 14 vinnare av 200 och bland dessa 14 var även vännen Katarina som vunnit presentkort på skönhetsprodukter. (Hon såg mailet före mig och ringde och berättade detta roliga!).

Träffade min vän M igår. Hon hade ett par schyssta jeans på sig. Dessa hade hon just vunnit på nån happening på butik TARA på Kungsmässan:)

Det lönar sig visst att tävla nuförtiden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar