söndag 21 november 2010

Sötebarnen

Jag vet att det är flera dagar sedan jag fyllde år men jag måste bara visa fina frukostbrickan barnen ordnade. Patrik var bortrest så det fixades länge i köket på morgonen. De hämtade Alfred så att jag kunde sova räv i fred :)


Erik vaktar vanligen noga sina smörgåsrån som han har fått medsända från Birgit & morfar, men han tillverkade två dubbla med hushållsost till mig som jag fick på min bricka. Gullig pojk. En till liten gullig pojk kom farandes med flaggan i den nyinlånade läragåvagnen. Den gulliga dottern var på shoppingtur kvällen innan och handlade make up från Body Shop, en Sex and the City 2 DVD + en nyckelring (liten snoppkille) speciellt från lilleman.


Tack mina söta barn ♥


Jag blev bjuden på lunch av gulliga tjejerna Åsa, Maria & Maria och på kvällen blev det Pizza, vin & film,- Sex and the City 2, med familjen och Åsa & barnen.
En trevlig födelsedag & Tack till alla som hörde av sig och grattade en 41 åring!
Nu är vi i Singapore och har det V Ä L D I G T trevligt hos Claes & Matilda & barnen - mer om det i morgon eller övermorgon.

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara barn du har!!
    Kul att ni kom iväg till Singapore!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det var annat en mammas där vi fick gå upp halv sex för att ge ett glas blåbärssoppa. Men gud vilken söt bild tänk att han snart kommer hem och då är han jätte stor. Kram kusin ( ebba)

    SvaraRadera
  3. Malin - Visst är de (oftast:) Det var härligt med en tur till en REN storstad. Kram

    Ebba - Så synd om mamma då;) Eller det var kanske mest synd om er som fick kliva upp i svinottan. Min frukost kan rekommenderas annars. Ni kan få öva på mig i jul istället. Gärna med nybakat. Puss & Kram moster & den "stora" lilla kusinen

    SvaraRadera
  4. Åh, du har fyllt år och det har jag missat : ( FÖRLÅT!

    Nu sjunger jag i stället i efterskott:

    Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!

    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
    Kramar!

    SvaraRadera