onsdag 30 januari 2013

Here we go again:(

Alfred har just kräkts. Igen. Lille stackaren. Samma visa natten mellan torsdag och fredag förra veckan:(

Så synd om honom.

I fredags fick jag lätt panik då jag stod inför utsikten att själv kanske bli sjuk och missa en härlig tjejhelg med mina fina Bangalorevänner hemma hos Åsa. Tack och lov klarade jag mig och kunde vara med och det är jag så otroligt glad för.

Det var verkligen en mysig helg med Åsa, Kristina och Maria. Vi avverkade shopping och lunch på stan, bubbel i soffan efter hemkomst (trots att vi nog hade behövt nån varm drink istället efter promenaden hem som kylde ner oss rejält), bad i ute-kar med mössa på och till middag räkor, kräftor, västerbottenostpaj & ostar och en fantastiskt god efterrätt:)

Tack kära vänner ❤!!

Nu hoppas vi att en slurk med Whisky och vitpeppar har samma goda effekt denna vecka och att Alfie tillfrisknar fort. Några dagars karantän väntar dock.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar