fredag 1 juli 2011

En tur till Morgan

Jodå. En tur till Ullared idag tillsammans med vännen C & hennes barn. Själv hade jag 4 barn med mig och alla skötte sig utmärkt. Alfred somnade efter ett par timmar och sov tills det var dags för lunch & hemfärd. Det var väldigt glest på parkeringen när vi anlände strax före 9 & glest i butiken. Vi var lagom klara tills folkstormen vid 12.30.

Blev inga storköp utan mest lite leksaker till Alfred, några spel till Erik och de obligatoriska - och numer inte speciellt billiga - plastpåsarna. Dessa skall med till Indien då det inte finns några vettiga platspåsar att uppbringa där. Bra tvål går heller inte att uppbringa så ett 10 tal Bliw tvålar inhandlades också för "export". I Noras varukorg fanns hårsnoddar och ett tandbortsfodral för totalt 10 kr! Tänk om hon alltid var så billig i drift:)

Morgan då.....Ja han stod bland sina kemprodukter och pratade med pensionärerna. Kan tänka mig att den stackaren får väldigt många frågor om var allt ligger, fast folk egentligen vet......

Hann med gräsklippning när vi kom hem innan det var dags att åka och träffa kollegorna för middag på Esters i Kungsbacka. Tack alla gulliga♥ för trevligt sällskap. Så roligt att så många hade möjlighet att komma!

(Och tack gulliga C för att du utfodrade alla mina barn:)

I morgon blir en bra dag: I morgon kommer Patrik♥


2 kommentarer:

  1. Ullared - inte min grej, men Bliw talar gar pa stor export även till Schweiz!!!Manga kramar till er allihopa!Ulle & Familjen

    SvaraRadera
  2. Inte min grej heller egentligen. Ser det som en liten utflykt. Kram tillbaka

    SvaraRadera