tisdag 31 maj 2011

Inte för att den liknar precis...........

"Gillar du Iphone- eller Ipad designen ?

Gör du det, kommer du att älska den nya Bernette-serien. Ung och smart..."


Lustig marknadsföring på Bernina.se för den här:


Nog för att jag gillar min telefon, men jag har svårt att hitta några som helst likheter............


Hur som helst så är det nu denna symaskin som står på bordet här hemma, då min gamla (21 år tror jag) av samma märke, visade sig vara utom räddning. Några telefonsamtal med en dealer i Dehli och en distributör i Bangalore så var det fixat för Rs 9975. Minde än hälften vad den kostar i Sverige, så det var ju snällt att den passade på att brinna upp här.


(Fattar inte varför det blir stora bokstäver. Blogger lever sitt eget liv!)

2 kommentarer:

  1. Jag vet varför maskinen började spöksy. Det är gudarnas hämnd för att ni använder deras lilla alkov i vardagsrummet som förvaringsutrymme. Om ni i stället sätter någon gudabild där så skall ni se att huset blir välsignat.

    SvaraRadera
  2. Ulla - Vi har redan två gudastatyer där inne. Funderar på om de kan vara osams?

    SvaraRadera