onsdag 11 maj 2011

Titt-ut!





Söte☺

4 kommentarer:

  1. Vad gulligt! Hade just tänkt efterlysa fler bilder. Det var ett tag sedan sist. Nora fotograferar sig själv ganska flitigt, men har du några på Erik också?

    SvaraRadera
  2. Jag kan informera att titt-ut leken är fortfarande superkul!

    Kram Seb

    PS Söt som spunnet socker e Alfie! kram Y

    SvaraRadera
  3. Han är en riktig goding! Svetten i håret får det att locka sig! Det är inte lätt att vara bebis här i värmen.
    Puss på dig lille Alfred!

    SvaraRadera
  4. Ulla - Jadå. Ibland fastnar även Erik på bild. Han vill inte vara med så ofta bara.....Kram

    Tjena Seb - Bra att veta. Misstänkte det!! Kram Alfie

    Y - Jag tycker själv att jag är rätt gullig ☺ Kram Alfie

    Åsa - Puss tillbaka. tycker det är kul när ni är och hälsar på mig. Du ska se så svettig jag blir när jag leker med E&J. Det är toppen. Ganska coolt med lockarna. Kram Alfred

    SvaraRadera