tisdag 3 maj 2011

Stukad?

Erik har varit i farten igen. Bokstavligt. På sin Wave Board. Det slutade med ett tvärstopp vid ett gupp som han var beredd på, men ändå inte......

Han fick vänster underarm under sig och har rejält ont, men vi tror och hoppas på en rejäl stukning. Han kom hem först nästan en timme efter att han åkte iväg hemifrån, och detta hände på vägen TILL kompisen. Jag undrade var han hade varit hela den tiden sedan han föll? "Jag satt kvar länge där jag ramlade för jag hade så ont" svarade han då. Lille vän - kom hem snyftande släpandes på både sitt stora cricket bat och wave boarden i den friska handen. Då var det väldigt synd om honom. Is & Ipren gav lite lindring. Får se hur det verkar i morgon.

Det har varit lugnt några år med otursskador, men nu verkar Erik ha fått ett uppsving på den fronten. Jag som trodde att Alfred låg mer illa till som tar alla chanser att utsätta sig för fara.


3 kommentarer:

  1. Stackars Erik! Det är som jag sagt förut, man skall inte ha pojkar (joke). Flickor är försiktigare och utsätter sig inte för så många risker. Enda sättet är väl att ha samma övervakning av Erik som Alfred har. Krama Erik från hans farmor!

    SvaraRadera
  2. Farmor - Vi har visst lyckats lika bra med den saken du och jag - antal pojkar:)
    Kramen är framförd!

    SvaraRadera
  3. Mycket otur och skador nu. Hälsa sa gott till Erik & Santosh!!!!Här spelas det flitigt cricket pa kvällarna nu, tom Linnea och jag har fatt in nagra träffar nu!!!!!!!!Manga kramar Ulle

    PS Igar när Rasmus och jag gick pa stan, sa han bara helt plötsligt : när skall vi aka tillbaka till Indien mamma, jag vill vara dära NU!!!!!

    SvaraRadera