lördag 2 maj 2009

Svenskt hantverk


Fick ett litet virk-tidsfördriv med mig av min kära vän Magdalena och nu är jag fast. Vad kul det var! Även om korgen inte ser exakt ut som på beskrivningen - lite bulligare och aningen skev- så känner jag mig väldigt stolt över att ha presterat denna nya fjärrkontrolls-förvaring.

Om man nu inte bara vill ägna sig åt svenskt hantverk, så finns det gott om indiskt att handla här. Har just upptäckt en underbar butik, Mother Earth (se länklista), där det fanns massor av trevliga inrednings- och hantverksprylar. Synd att vi måste åka dit i morgon igen för att införskaffa en bröllopspresent.... Vi skall på indiskt bröllop i morgon, så mer om det en annan dag. Dags att göra sig iordning för ytterligare ett födelsedagsparty i svenskgänget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar