torsdag 9 juni 2011

Det är meningen att jag skall packa

Fast det går inte så smidigt med min & Noras packning som med Eriks & Alfreds. Jag har beslutsångest för jag är trött på nästan alla mina sommarkläder och när jag tittar på vad jag bestämt mig för så är det inte så praktiska val.

Nora vill ha för mycket med sig och säger ändå att jag har ju bara två linnen och två shorts.........

Sen är det bäbispryttlarna och då framför allt det som skall vara i handbagaget för alla upptänkliga situationer, utan att väga för mycket och vara otympligt.

Dessutom har vi en "professional unpacker" här och packar han inte ur så stänger han locket på resväskan och sitter uppe på det så att det inte går att stoppa i något heller. Fast han är så söt så man får ha överseende med det:)

2 kommentarer:

  1. Ja han är verkligen söt!!! Vi kommer att sakna sötingen. Men vi kommer sakna er andra också. Vi får svänga förbi på väg söderut!
    PAcka nu inte hela natten!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Nejdå! Börjar se slutet. Bara mina kläder som skall i väskan nu. Skor & handbagage & necessär sparas till i morgon. Skall försöka hinna läsa ut Diana boken också så jag slipper bära på den för några få sidor. Ja, ni MÅSTE svänga förbi!! Kramen

    SvaraRadera