måndag 9 april 2012

För 3 år sedan........om 3 år......

Inlägg nummer 1  090409.
Då stod vi inför vårt livs äventyr. Inställda på 3 år i Indien och OJ vad det kändes som en lång tid. Då tänkte vi......om 3 år.... och här är vi - Det är redan idag det! Nu blev det inte precis 3 år i Indien - inte för någon av oss (Patrik lite längre - vi andra lite kortare), men inte långt ifrån och när jag tänker bakåt så är känslan att tiden sedan dess har svischat förbi och ändå har så mycket fått plats. Det tyckte jag redan efter det första året och då blev det en lista denna dag om första årets favoritinlägg i bloggen (känns som igår när jag satt med den). Och så svischade ytterligare 1 år förbi och det konstaterade jag här också.

Nu funderar jag lite på vad jag kommer att titta tillbaka på om 3 år.........

Förhoppningsvis mycket bättre dagar än dagens för idag är INTE en toppendag. Patrik har åkt igen efter en vecka hemma som kändes alldeles för kort, jag är förkyld och det är riktigt skitväder ute :(

Hoppas ni andra har en bättre avslutning på en annars fin påsk.



4 kommentarer:

  1. Tycker alltid första året går långsammast, sen börjar vardagen på det nya stället och tiden rusar - igen. Hong Kong var toppen - storstäder är verkligen vår grej! Nu tillbaka mefd bihåleinf, tenta och stekhett.... KRAMAR, Maria

    SvaraRadera
  2. Ja storstäder är verkligen trevligt! Särskilt rena sådana :)
    Stackare är du sjuk igen? Inte så piggt här heller. Deppig dag idag (BSD). Bomförkyld gräsänka i kallt pissregn kan det sammanfattas :( Rycker väl upp mig tills i morgon.
    Stor kram L

    SvaraRadera
  3. Nä livet e INTE en dana på rosor,,känns som man bara flänger o far vissa dagar,,, En STOR kram till dig

    SvaraRadera