torsdag 26 april 2012

Ilsk!

Jag hade beställt ett par söta sneakers till Alfie från Brandos.se. Frid och fröjd. Fick snabbt en bekräftelse på att skorna var skickade. Det var den 19/4. Inga skor har kommit. Har undrat lite vart de tagit vägen. Tänkte väl ringt idag. Vad ser jag då i morse när jag öppnade min mail? "Tack för din retur". Jag hade väl inte returnerat några skor. JAG HADE JU INTE ENS FÅTT DEM! och ingen avisering om att de skulle ha kommit till posten heller.

Skrev ett ilsket meddelande till Brandos. Efter ett par timmar kom ett mailsvar där de bad så hemskt mycket om ursäkt. Lagret hade klistrat på en RETURLAPP istället för min adresslapp så skorna hade gått i omedelbar retur till Brandos och nu var storleken tyvärr slut så de kunde inte skicka ut några nya skor, utan hade satt tillbaka mina pengar. Jag skulle också få ett presentkort på 150 kr för besväret. Jag vill inte ha något j*a presentkort - jag vill ha de skorna! Punkt! Det retar ihjäl mig att de inte har koll på vad de gör.

Jag svarade att jag kommer att använda presentkortet vid tillfälle, men att jag egentligen inte alls har någon som helst lust att handla därifrån igen. Ever!

Fick ånyo ett svar där de bad om ursäkt igen.........Hjälper inte mig alls, men jag förstår ju å andra sidan att det inte är kundtjänst fel.

Nåväl. Här är skorna som aldrig kom. Jag får leta vidare. SURT är det!

5 kommentarer:

  1. Hur gulliga och coola som helst!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de. Slut överallt i rätt storlek nu. Beställde i alla fall ett par i annan färg från samma avsändare mot bättre vetande. Tänker utnyttja det där presentkortet och sedan är det sluthandlat från dem. Hittade gröna i en annan grövre modell också på ett annat ställe. Båda beställda, så får vi se vilka som passar bäst av dem. Merjobb:(

      Radera
  2. Lugn och fin! Berätta vilket märke och vilken storlek så ska jag hålla utkik!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj så snällt! Adidas dragon UK size barn 8. Gröna. Nu beställde jag ju en annan färg -blå/orange- men skulle du springa på några gröna så hör gärna av dig. Tack & kram

      Radera
  3. Jag hojtar i så fall. Adidas Dragon UK size 8 för barn. Okay noterat!

    SvaraRadera