tisdag 13 oktober 2009

Rhythmic massage 90 minuter


"Must try for mothers to be" så marknadsförs denna massage och det är bara att hålla med. I går tog jag och Matilda oss till Angsana SPA här i Whitefield för en stunds lyxig knådning. Nu tog "min" massös i väldigt lagom på mig och smorde in mig i varm olja, men Matildas massös gick på hennes rygg som uppvärmning! Det måste jag prova när jag har bebisen på utsidan.


Idag är det dags för pedikyr också (vågar knappt skriva det) inför resan i morgon, men jag gör lite vettigt också! Skall skicka iväg en inlämningsuppgift i kursen idag som är resultatet av många timmars träning framför datorn.


Nu blir det nog lite tyst i en knapp vecka, men jag skall försöka få till ett bildspel från Maldiverna när vi kommer tillbaka. Skall också se om jag hinner lägga in lite cricketbilder från torsdagen.

4 kommentarer:

  1. Njut av lyxlivet! Tiden är för kort för samvetskval ;-)

    Är mitt uppe i dophetsen....Skönt att vila upp i FRA först! Vi hade en toppen semester!

    Ha D gott på Maldiverna!

    Kram till er alla från Fam Gullaksen

    SvaraRadera
  2. Tack! Skönt med höstsemester och ladda batterierna lite till inför den lååånga vintern (som jag i och för sig längtar lite efter nu när vi inte har nån vinter värd namnet)

    Kram tillbaka till allihop!Lena o co.

    SvaraRadera
  3. Ha det riktigt härligt på Maldiverna och grattis till bebisen ni väntar! Kram från Nina, Stefan, Moa och Ebba.

    SvaraRadera
  4. Låter underbart. Livet är ju till för att njutas av. Ha det så underbart i paradiset. Ser fram emot att se kort när ni är hemma igen!! Kramar Annika, Lennart, Linn och Emanuel

    SvaraRadera