torsdag 26 januari 2012

Oj så trevlig hon är!!

Taina!

Vi fick till en liten snabb och mycket trevlig bloggträff i Nordstan ikväll:) Jag säger som Taina 'du är som din blogg'. Glad och rolig och väldigt trevlig. Nora och Alfred var med och Alfred blev omedelbart charmad och grät förtvivlat när vi släppte av Taina vid hotellet.

Så kul det är att möta någon som man inte träffat förut, men där det ändå känns som om man känner varandra:)

Roligt fenomen det här med bloggar. Jag i Indien, Taina i USA, och så hittade vi varandra av en slump i cybervärlden.

Tack för att du tog dig tid Taina i ditt pressade schema.

Kram

8 kommentarer:

  1. Så häftigt att ses!! Å så ovant att se dig påklädd...:) jag menar med jacka, stövlar och allt! Tänk vad vi hade kunnat älta vinterkläder - också! Storfredagskram, M

    SvaraRadera
  2. Fantastiska Taina! Hon är min idol!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eastcoastmom - :)) Ja, fantastisk var ordet!/L

      Radera
  3. M - Hihi. Jadu här måste man vara rejält påklädd. Vi skulle ,som det ser ut, behöva diskutera mina 5 år gamla stövlar, som du ser. Inte putsade sedan urminnes......Får ta ett tag med skokrämen idag. Dessutom har jag höfter som är nog stora ändå, utan att förstora dem med nycklar i fickan....Annars blev det ett lyckat kort och jag vill gärna kunna älta vinterkläder med dig nästa vinter:)
    Storfredagskram tillbaka, L

    SvaraRadera
  4. Ok får kolla in denna trevliga människas blogg!

    SvaraRadera
  5. Heeeej igen Lena!

    Ja, som jag skrev i sms:et så fick jag inte till det när jag försökte kommentera från min mobil och nätverket på hotellet SÖG! Än en gång TACK för att DU tog dig tid att komma trots skjuts till träningar, småbarn, tuff trafik osv. Så kul att träffa dig och det var som Nora sa att det kändes som om vi hade känt varandra länge. Det klickade verkligen mellan oss. Men den jag är kär i är ju ALFRED! Vilken kille! Vilket charmtroll. Och så fina, fina Nora som ska bli personal shopper. Hahahaha!

    Nu blir det kaffe, få ordning på resväskan, ut och springa och sedan...lugn?

    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Taina! Gott att du kom hem ordentligt. Det var verkligen Fab att träffas så det MÅSTE vi göra igen. Välkommen hem till oss nästa gång, så lovar jag att kärleken skall vara på plats!Kram kram

      Radera