måndag 5 december 2011

Harmony Day

I lördags var det 'Harmony Day' på Volvo= familjedag för alla Volvoanställda. Aktiviteter & mat utomhus på ett mässområde & underhållningsprogram på kvällen (inklusive svenskt luciatåg) inne en stor mässhall. Om det är något de kan riktigt bra här i Indien så är det just stora arrangemang - vana som de är med bröllop i 2000-5000 personersklassen - och både möjliga och omöjliga aktiviteter fanns på programmet.


Vi åkte dit en stund på eftermiddagen, men kunde inte stanna så länge då vi hade bjudit hem våra vänner på en avslutande middag (vilket tyvärr innebar att Patrik, Thomas & Kjell fick stå över deltagandet i luciatåget;). Erik hann i alla fall bli uppklistrad upp och ner på en kardborrevägg iklädd kardborredräkt.......ONLY IN INDIA....








2 kommentarer:

  1. Hjälp, jag blir alldeles snurrig när jag ser bilderna. Hänga upp och ner så ... brrr ...

    Du, nu har jag förresten utmanat dig på min blogg. :)

    SvaraRadera
  2. Anna - OJ DÅ! Ber att få tänka lite på utmaningen så återkommer jag strax :)
    Mycket skumma övningar på Harmony Day måste jag säga. Helt i Indiernas smak! Kram

    SvaraRadera