tisdag 13 december 2011

Tystnad

Är det bra eller dåligt tro? Har inte hört något från Santhosh och jag är supernyfiken på hur det har gått!
Undrar om han kommer idag eller om han sitter fast norröver?

Det är tight schema denna vecka. Måsten blandat med många trevligheter. Testar även ny maid åt Patrik eftersom Anthu skall ha barn i februari och slutar efter första veckan i januari.

I går julavslutning på Alfreds måndags play goup med mulled wine (glögg) och engelska julkakor & på kvällen var jag ute på väldigt trevlig middag/baby shower med ett härligt gäng brittiska tjejer från samma play group. Det blev sent.....(och i natt har jag drömt på engelska.....) Alfred som inte sov middag igår däckade innan jag åkte och jag lämnade över till min egen live in barnvakt som därmed fick ett lätt uppdrag. Åh vad det är bra att hon är så stor och kan ta så bra hand om Alfred♥ Erik tar hand om sig själv - också det en stor lättnad.

Idag diverse ärenden och sedan en till farewell play date för Alfreds kompis James, vilket ju passade oss utmärkt med tanke på att det är farewell även för oss och ett bra tillfälle att säga hej då till alla Alfreds fina små vänner.

Ser också fram emot en trevlig lussekväll hos Maria & David ikväll där vi hoppas få ett minilusseframträdande av söta lilla Nora & Märta.

I morgon heldag med golf på Eagleton! Det skall bli riktigt kul. Gick en kurs där för 2 ½ år sedan och har inte spelat där sedan hösten -09 (om man nu kunde kalla det att spela......) Det är ganska långt dit då vi åker redan vid 07 på morgonen.

Innan 07 i morgon bitti skall jag ha tillverkat 50 smörgåsar! som Erik skall ta med till skolan för försäljning.
Fröken hade sagt till Erik att det behövdes 100, men då hade Erik sagt att hans mamma har inte tid att göra 100 smörgåsar för hon har så mycket att göra inför flytten:) Älskade unge♥



3 kommentarer:

  1. Herre jeeeezus vad du har att stå i! Jag håller tummarna att allt klaffar. Men det brukar det ju göra, på ett eller annat sätt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Taina - Japp - en aning. Listan tar aldrig slut...Såg att du inte har så lite du heller! Lycka till med det. Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha vad han är underbar!! Fint att han tänker på sin lilla mamma! Kram

    SvaraRadera