måndag 8 juni 2009

Vackraste Sari-flickan

9 kommentarer:

  1. Jag visste väl att min sondotter är den vackraste flickan som finns.

    SvaraRadera
  2. Det var från Ebba, Maja och Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken söt tjej!!!!!!!/Lena

    SvaraRadera
  4. Hej Nora! Så snygg du är!! Här är skolavslutning i morgon - tänk dig att komma med den då - du skulle slå alla med häpnad! Hälsningar Ulrika, Sofia och Adam

    SvaraRadera
  5. Hej Nora idag var det sista dagen i skolan vi ska ha avslutning imårgon. Va fin sarin var jag ska nog ta och skaffa mig en sådan när jag kommer och hälsar på

    SvaraRadera
  6. Vilken snygg tjej!Det där är ju min älsklingsfärg sa man blir ju nästan lite avis!!

    Kram Ulle

    SvaraRadera
  7. Hur mycket kostar en sari?

    SvaraRadera
  8. Den kostade 560 rs, vilket är ca 90 kr.

    SvaraRadera