tisdag 21 februari 2012

Gone :(

Patrik har åkt tillbaka. Höll på att skriva hem och visst är det hem i Indien också, men vi är ju här....och nu känns det lite tomt och sorgligt.

Veckan har gått FÖR fort. Förutom jobb har det blivit träff med vänner, fix med lite saker här hemma (var en del skruvjobb som jag hade sparat) och så har det blivit lite extra bonustid med barnen i och med att de har haft sportlov.

Har varit jätteskönt att ha Patrik här och jag ser på barnen hur mycket de uppskattar det. Alfred har verkligen älskat att ha pappa här och varit superglad hela veckan.

Vi saknar dig redan och längtar till påsk <3!!






6 kommentarer:

  1. Åh vad tråkigt! Förstår att alla har varit glada att få ha honom hemma. Men vet du? Snart är det påsk!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack för det glada tillropet Taina! Ja det går fort som tur är. Dagarna flyger iväg (ja det vet ju du allt om, liksom resande äkta hälfter;)
    Har haft dåligt nät och dålig tid att kommentera men jag läser allt du skriver på din blogg om än med lite fördröjning. Log igenkännande när jag läste ditt annorlunda-skillnader-inlägg.
    Ha en skön vecka. Stor kram L

    SvaraRadera
  3. Kram till er alla, förstår att det känns jobbigt! Tur att veckorna bara springer iväg!. Kram från Granbacken

    SvaraRadera
  4. Oooh, jag trodde att han var hemma for good nu. Håll ut!!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Nej då. Inte än, men det går bra även om det är jobbigt den dagen han åker. Kram

    SvaraRadera