onsdag 7 mars 2012

En sväng till Indien:)

Blir det alldeles i slutet av maj och första veckan i juni!

Kände plötsligt förra veckan att så får det nog bli. Har några goda anledningar att 'skylla på';

•Jag längtar efter mina fina vänner & barnen efter sina.

•OCH det finns ett stort hus som skall packas ihop.

•Vi behöver lite solbränna:) Nora tänker bo vid poolen.

Patrik har ju bett mig fundera på vad som skall ges bort, säljas, slängas & tas med hem och jag sitter här och känner att DET är väldigt svårt att minnas alla prylar och göra det jobbet härifrån.

Dessutom saknar jag värmen (det trodde jag väl aldrig..) och så skall det bli trevligt att förhoppningsvis få träffa Santhosh (blivande) fru & Anthus bäbis.

Men mest av allt saknar vi såklart Patrik och att få lite mer tid med honom är en stor bonus:)

6 kommentarer:

  1. Vi jublar och längtar! Senast i går sa Jakob att han längtade efter Erik.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad det är härligt att känna sig efterlängtad och välkommen:) Tänkte jag skulle låna ut Alfred till dig en hel dag om du vill, medan jag far runt och märker med lappar i huset och röjer bland våra prylar. Vad tror du om det? Vi längtar också!! Kramar

      Radera
  2. Underbart!!!! Klart att du saknar värmen, men framförallt maken! Kul för barnen att få träffa kompisarna också. Undrar vad lille Alfred tänker "Hemma igen då", kanske? Hahahaha!

    kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skall bli väldigt roligt att se hans reaktion. Undrar om han kommer ihåg Santhosh och Anthu och alla andra? Han borde känna igen lukten och alla ljud....Kram kram

      Radera
  3. :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JJJJAAAAAAA så kul! kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. ♥ Tjoho! Det blir super!! Längtar efter dig/er!! KRAAAAAAAAAAAAM

      Radera