lördag 10 mars 2012

Mello (heter det visst nuförtiden).....


Mina godingar redo för att fara iväg till våra vänner för att se melodifestivalfinalen. 

Det blev ju en väntad historia. Säkert helt rätt låt som vann om man ser Sveriges chanser i ett vinstperspektiv. Det är bara inte min favoritlåt. Det är nåt med den som inte tilltalar mig. Jag gillar Lisa. Och Torsen är inte heller så dum........

Ranelid var lite för inkletad i brunkräm för min smak, men låten är helt OK. 

Med risk för att låta som en gammal kärring, så tyckte jag att pausunderhållningen med Elena Papa......(hur det nu stavas?) var osmaklig och vulgär i överkant och grymt opassande i detta sammanhang.

I övrigt har lördagens innehåll varit varierat. Lite städ, plock och tvätt i vanlig ordning. Fotbollsträning för Erik & vårens första springrunda runt 7,5 km slingan i Bunketorp för mig. Kändes väldigt bra att flås och ben höll. Fick en del energi av den rundan så jag tog ett svep i några flyttkartonger i källaren. En i taget är mottot och kan jag klara av i alla fall 2-3 i veckan så finns det ju hopp om att ha det klart innan sommaren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar