söndag 13 september 2009

9 hål

Idag har jag för första gången satt min fot på en golfbana och spelat 9 hål. Det var en upplevelse! Nu när jag har tagit mig över det stora "att våga" hindret kan det nog bara bli bättre. Kände mig inte helt bortgjord även om det blev många slag på vissa hål. Bollen kom i alla fall i alla hål och dagens shippar och puttar var riktigt bra när jag väl kom så långt.

De flesta bollar fick jag iväg rakt, om än inte så långt alla gånger. Jag var bara ute i terrängen en gång och dessvärre var det där jag fick till dagens bästa bollträff. Högt och kraftfullt flög bollen iväg rakt in i en trädstam!

Patrik slog långa, kraftfulla slag och gjorde en riktigt bra runda idag

Inga ormar siktades heller till vår lättnad. Ryktet säger att det kan vara gott om dem där i bland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar