söndag 6 september 2009

Sammanfattning...........

......av den här veckan (för min del) stavas SÄNGLÄGE. Trist, men nu är jag på benen igen om än lite matt. I går orkade jag tom ta tag i den oerhörda oordningen i alla garderober, vilket är resultatet av maidens gissningslekar. Nu blir det ett allvarligt snack med henne i veckan. Inte lägga in något plagg någonstans!! Jag får ta chauffören till hjälp med översättning, för engelska funkar inte. Hon kommer att bli sur och förmodligen förolämpad, men jag har tröttnat.

I går var det åter pokerturnering för killarna. Det är ALLTID en ren förlustaffär för Patrik. Idag har han tänkt sig en golfrunda. En och anna boll kan nog tänkas hamna lite snett.

Erik skall kämpa på med sina läxor och jag skall försöka få liv i min högskoleblogg, vilket visade sig vara oerhört krångligt för att vara en kurs nybörjarnivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar