lördag 19 juni 2010

Kungligt kaffekalas


Hemma hos goda vännen Magdalena bjöds det idag på väldigt trevligt kungligt kaffekalas med princesstårta & rosa bubbel. Tack ♥
Alla klänningar och inte minst brudklänningen granskades och kommenterades ivrigt till TV sändningen.
Syster som trotsade vädret och befann sig (med vissa dubier) på Skara sommarland fick ett mms med klänningen. I retur kom "Är det en Engsheden?" "Ja"! Efter en kort stund kom en rapport från Skara om en mängd JAS på överflygning. 30 minuter senare dök den tjusiga formationen upp över kungliga huvudstaden.
Stort grattis till dagens lyckliga vackra kungliga brudpar

4 kommentarer:

  1. Skara Stockholm på 30 minuter? Läckert, jag säljer min 180 hästars bil och tar pilotlicens.
    Pappa jag vill ha en JAS, pappa, jag vill ha en JAS när jag, ehrm, pensionerar mig!!!

    SvaraRadera
  2. Även i Schweiz hade det dukats upp med bubbel, vit duk, rosor och tarta (som i och för sig var rester fran Rasmusgubbens kalas men ända) oj oj oj vad manga näsdukar det gick at!

    SvaraRadera
  3. Visst var det vackert! Inte ett öga torrt i Kairo! Vackrast klänning tycker jag talmannens fru hade, orange med otroligt fall!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Karlavagnen - Ja det var snabba ryck och väldigt pampigt och snyggt flög de också.

    Ulle - När man piffar till det lite extra så kommer man alltid minnas vad man gjorde den dagen. Ge Rasmus en liten grattiskram från oss. Kram

    Marianne - Nej inga torra ögon här heller. Daniels tal var väldigt fint så det fick offras en liten tår där och så fällde jag en liten tår när barnen från Adolf Fredriks musikklasser sjöng så fint på konserten dagen innan.
    Så många fina klänningar, men Maddes, Mette-Marits & Marys tillhörde mina favoriter bland många, många vackra.

    SvaraRadera