lördag 30 maj 2009

Sunfeast World 10K

The Times of India är en tidning med förkärlek för goda råd (som ni vet). Inför morgondagens löpartävning Sunfeast World 10K i Bangalore har Patrik lite att tänka på;
-Plocka redan idag fram ditt kit för morgondagen - shorts, underkläder, skor, sockar, t-shirt och sätt fast din nummerlapp.
-Kolla noga så att det inte är någon sand eller grus i skorna.
-Klipp tånaglarna.
-Gör inte massa arbete hemma - du kan sträcka dig eller göra illa ryggen (detta gillade Patrik särskilt - jag som försöker få lite tavlor upphängda just idag).
-Tänk inte på hur lite du har tränat eller hur otränad du känner dig.
Rapport på hur loppet går kommer i morgon och förhoppningsvis lite bilder också om vår chaufför kan hantera vår kamera. Rådet om att släktingar och vänner skall heja på hoppar vi över eftersom loppet springs kl. 08.10 på morgonen med avfärd kl.06.15 hemifrån.

5 kommentarer:

  1. Önskar Patrik lycka till!!
    Har hittat riktigt bra flygbiljetter, gar det bra om vi kommer 7-8 dagar mellan tidsperioden 10-25 februari 2010?
    Hälsningar & Kramar Ulle & Mackan

    SvaraRadera
  2. Heja Patrik, du är bäst!
    tycker i alla fall
    mamma

    SvaraRadera
  3. Grattis på mors dag, vi firar inte sådana dagar i Indien men jag gör ett undantag.

    SvaraRadera
  4. Tack Ulle!
    Jag gick i mål på 46 minuter, OK för det var varmt kan jag lova.
    Hälsa
    Mvh. Patrik

    SvaraRadera
  5. Tack för hälsningen. Jag förmodar att den var ämnad för mig. Erica, Anders och Max var här idag och vi grillade på altanen. Just nu har vi högsommarvärme men högtrycket skall försvinna om en dag eller två.
    Kram
    från mamma

    SvaraRadera