onsdag 27 april 2011

Blogbäbis på parkett

Trotsade min värkande rygg och gav mig iväg till ett välbehövligt frisörbesök i stan idag. Satt i bilkö vid rödljuset utanför varuhuset Lifestyle och slängde en blick ditåt och vem satt där på fasaden om inte vår Alfred & lilla A! Tyvärr fick jag syn på honom lite sent så vi var tvungna att börja rulla innan jag fick till det bra med mobilkameran. Det blev lite halvkasst, men ändå. Tog en sväng till förbi lite senare, men då hamnade vi om möjligt sämre (för nära) + att de fått upp nån lina mitt för bilden.


Kul i alla fall.

Bilderna blir större om man klickar på dem.

3 kommentarer:

  1. Världens proffs och sötaste Alfred!!!!!Hoppas ryggen snart blir bättre!Kram Ulle

    SvaraRadera
  2. Sebbe-Thanks! Är själv ganska nöjd:) kram Alfie

    Ulle- Han börjar bli proffs på det här:) ryggen var bättre, men blev sämre idag igen. Blir massage en stund i morgon innan the big wedding. Vi är redo-är du? Skriv och berätta sen hur det blev. Kram L

    SvaraRadera