tisdag 26 april 2011

Ont i ryggen

Smög sig på mig i morse. Känner igen det väl. Det där onda som gör att det är svårt att gå upprätt. Problemet sitter i ländryggen, men det onda känns nästan värst mitt över ryggen när jag sträcker mig. Kroppen vill helst att jag går framåtlutad men det kommer bara straffa sig. Nu gäller en kur med Diclofenac & panodil combotablett.
Den köper man receptfritt i mataffärens apotek för 3,50 kr. Det är vad 10 tabletter kostar av nämnda piller.

Sån medicin ger tunga ögon. God Natt!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!! Ja det är lätt att få medicin i India landet & det brukar ju hjälpa också:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Matilda-Faktiskt bättre nu på morgonen, men OJ vad trött jag blev av det pillret. Det får bli Ipren under dagen så att jag inte sitter och somnar i frisörsstolen (hoppas jag klarar att sitta där överhuvudtaget).Kram L

    SvaraRadera