söndag 3 april 2011

Snabb lägesrapport från KL

Härligt att vara i en storstad! Vi har hunnit med Shopping Malls, Bird Park, promenader i stan, god mat, umgås med våra svenska vänner som är här (bor i Kina) och inte minst IKEA där vi firade Noras födelsedag med köttbullelunch och princessbakelser. Idag har Patrik och Erik åkt iväg till grottor utanför stan tillsammans med våra vänner. Ingen lämplig plats för bäbisar så det blir lite mer affärer för Nora, mig och Alfred. Lite smolk i bägaren dock. Igår blev jag utsatt för stöldförsök inne på stora shoppingmallen, Suria KLCC. Någon skar upp min fina TIGER skinnväska, som nu tyvärr är helt obrukbar. Turligt nog var allt innehåll kvar när jag upptäckte det. Dags att ge sig ut utan väska...........

2 kommentarer:

  1. Men neeej! Inte den fina väskan!!! Det är ju bara materiella saker, men den var snygg.
    Ses snart. Åsa

    SvaraRadera
  2. Åsa - Ja, jag sörjer allt den väskan lite. Gillade den verkligen, men visst är det bara materiella ting och jag får vara glad att jag inte blev skuren i benet. Syns snart. Kram L

    SvaraRadera