torsdag 7 april 2011

Vårkarameller



Fyndade lite vårfint idag i trevliga väsk & skobutiken CalongeMantri Mall.


Åkte dit på tips av kära vännen M, och efter lite rekande av kära Å i går, då jag letar ny väska efter helgens incident. Idag blev det väskor modell mindre, men har jag tur kan de även göra en lite större handväska, i en modell som jag gillade, i en härlig vårfärg åt mig. De hade en karta med olika skinnfärger och förhoppningsvis kan "min" modell göras i vald färg. Får veta i morgon. Karamellerna ovan var det trevliga 50% på:)


I morgon blir det också lite nytt här i bloggen. I morgon är det en jubileumsdag...........

4 kommentarer:

  1. Sådana härliga vårkarameller känns fortfarande avlägsna här i norr.Snygga! Men värmen ska tydligen komma i helgen. Hoppas, hoppas! Syrran

    SvaraRadera
  2. Ooooo va snugga! vilket kap - grattis! kram M

    SvaraRadera
  3. Fina! Spännande i morgon!!!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Syster - Hoppas du får lite sol på näsan i helgen. Pappa sa att det vankas vårväder...Kram

    M - Tack söta du för det affärstipset. Det fanns en del kvar att fynda..... Köpte inte allt även om det kan verka så:) Kramis

    Å - Ja, jag hoppas att det fixar sig. Tack snälla för hjälpen med rekandet♥ kram

    SvaraRadera