torsdag 8 september 2011

Abu-Dhabi-Dooooo!

I natt far vi; Åsa, Maria & jag för en tjejhelg i Abu Dhabi:)!! Så härligt det skall bli. Det är lyx bara att packa en resväska till mig själv och inte packa för 4, för att inte tala om att jag får sitta ensam i min flygstol.

Santhosh undrade om jag inte skulle ta med Alfred, för vem skall ta hand om den lille hela helgen? Vad sägs om Anthu på fredag och hans pappa under helgen...........Santhosh tittade på mig med lite skepsis och undarde om jag trodde att han klarar av det. Patrik alltså. Jag försäkrade att det är jag helt säker på och undrade samtidigt om han inte funderade på hur jag klarade av 4 veckor själv i Sverige med 3 barn. Det hade han inte gjort.

Dax att packa klart för ökensafari & happy shopping!

Uppdatering efter helgen.


2 kommentarer:

  1. Åh ha en jätte trevlig helg!!!! Åh Santhosch kanske kan hjälp Patrik lite:):) Njut & Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu blir jag strax upphämtad. Klockan är 02!Kram

    SvaraRadera