onsdag 16 februari 2011

Jag har skolkat..........

............från mitt värdinne & guideuppdrag idag och lät gästerna fara iväg själva till Nandi Hills (utsiktsberg/apberg/vindruvsodlingar/tempel). I samma bil for Ulla & Anders till flygplatsen för några dagar i Kerala (Nandi Hills och flygplatsen ligger relativt nära varandra). Själv tog jag chansen att gå iväg på ett behövligt aerobicspass.

Alfred njuter nog av en dag hemma och övar otröttligt på att krypa upp och ner från soffan på olika sätt.

På söndag har vi blivit inbjudna på stort bröllop på Bangalore Palace. Labour Ministers son gifter sig. Trevligt för Ulla & Anders att få vara med om ett indiskt bröllop i storformat och trevligt för mig att få användning av min nya Saree (som nu äntligen verkar färdig och skall hämtas på lördag:)

2 kommentarer:

  1. Åh jag var på Bangalore Palace idag och hittade några käcka möbler som du kan vila din sariklädda rumpa på, på söndag. Kolla mitt blogginlägg för dagen!!!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Åsa - Elefantfoten ser bekväm ut för min rumpa! Kram

    SvaraRadera