tisdag 22 februari 2011

Bröllopsbilder

Kokosnöten som delades ut till alla vid hemgång
Det vackra brudparetBangalore Palace vackert dekorerat med ljusslingor
Min nya Sari i svart siden & chiffong. Livet är enaxlat (heter det så?) och kantat med tofsar och dekorationer i siden. Nästan hela den 6-7 meter långa sarin är sidenkantad. Designern sa att jag måste ha nåt färgglatt på fötterna och då passade det ju fint med skor som jag lånat från min syster (långtidslån?). Halsband till det här är lite överkurs, men mina Lanvinörhängen från h&m passar perfekt.








Söta Nora i vacker sari. Ulla hade handlat fin kurta i Cochin. Så fin att silkesmaskarna fortfarande arbetade på den när hon skulle klä på sig den :) Patrik valde (efter att ha varit enda man i kurta på tidigare två bröllop) att köra en säker klädsel. Anders hade kort kurta som matchade frun fint.



Mottagningen hölls på palatsets borggård under tygtak. Allt var vackert dekorerat med hundratals blomsterarrangemang.

Ministerbilar

Och ja, det är meningen att det skall vara långt avstånd mellan de två saribilderna. Jag såg väldigt kort och avklippt ut mot den svarta bakgunden när bilderna satt tätt ihop. Ni får tänka er mellanpartiet...


8 kommentarer:

  1. Hej

    Vad chic du ser ut Lena, riktig elegant. Snyggt med färgad sidenkant på svart sari.
    Vilka blomserdekorationer, pampigt.

    Hälsningar
    Mariam

    SvaraRadera
  2. Ni såg jättesnygga ut! Kul upplevelse för Ulla o Anders. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jätteläcker sari, snyggt med svart!!!!!!!!Kram Ulle

    SvaraRadera
  4. Ursnygg kvinna i superläcker sari! Du måste gjort succé! kram från villa 19

    SvaraRadera
  5. Anna - Tack! Ja det var roligt att de fick vara med oom det. Kram

    Ulle - Tack. Ja den känns riktigt fin. Du skall få prova när du kommer! Kram

    Maria - Oh nu blir jag nästan generad. Tack o Tack. Kram från villa 2

    SvaraRadera
  6. Vilken fest!! Jättefina foton på dig!!

    SvaraRadera