måndag 20 september 2010

Internetstrul

Sedan fredag eftermiddag har jag inte lyckats komma in på någon bloggeradress alls här hemma. Det har gått att läsa via Airtelnätet i telefonen, så problemet måste ligga hos vår nätleverantör. Smsade honom i morse att de skulle kolla upp det och avslutade smset med vem jag var och var jag bodde. Det enda svar jag fått hittills är "pls give ur house no", varpå jag svarade " Villa no 2, phase 1. (I acually wrote that in my first sms). Det fungerar i alla fall fortfarande inte, men nu har jag lyckats koppla upp mig med en annan VPN adress som också bara funkar ibland.

I morgon blir det förhoppningsvis en sammanfattning och lite bilder från de senaste dagarnas händelser om jag lyckas koppla upp mig.......

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar