tisdag 28 september 2010

Kungligt i krokarna

Eftersom mitt fokus denna morgon låg på nyheter om Commonwealth Games så missade jag förstasidenyheten att Camilla Parker-Bowles, Duchess of Cornwall, chekar in på Soukya Holisic Health Center här i Whitefield i dag. Tur att Maria & Åsa har koll och håller mig underrättad om sådana viktiga nyheter:)

Hade ingen aning om att detta, i holistiska kretsar, berömda center finns några få km från oss. Tidigare prominenta gäster sägs vara Desmond Tutu, Duchess of York Sahrah Ferguson och medlemmar ur kungliga familjer från mellanöstern och Europa.

Scotland Yard har rekat området och skall tillsammans med lokala polisen beskydda Hertiginnan som kommer att husera i Presidentsviten på 2500 -square-foot med tre sovrum, fruktträdgård, privat trädgård, utedusch och lotusdamm.

Under 4 dagar skall Camilla med gäster äta indisk cuisine (de brittiska kockarna sägs ha lämnats hemma) och utöva yoga, meditation, ayurveda och andra traditionella terapier innan hon strålar samman med Prins Charles i Dehli för Commonwealth Games.

4 kommentarer:

  1. Förra gången när jag var hos hårfrisörskan, läste jag att Camilla och Charles inte bodde ihop längre. Kanske bara elaka rykten, men du kan väl fråga henne om ni träffas.
    Kram från Ulla

    SvaraRadera
  2. Ulla - Japp - jag skall kolla hur det ligger till med den saken :)

    SvaraRadera
  3. Man får hålla ögonen öppna när man åker till foodworld- kanske får man kungligt möte! Måste säga att det var helt Marias förtjänst att denna nyhet kom till min kännedom. Även jag tittade bara efter helt andra nyheter.
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Liten klass skillnad på kändisar man kan se i Indien jft med här... F såg Nemo på tåget hem i torsdags(osäker på om han heter så.) En ?-kändis från Kungarna i Tylösand. F ö mitt enda vägrar-att-se program just nu...

    Y

    SvaraRadera