torsdag 18 mars 2010

Favorit i repris

Nu har Alfred och jag varit ute och åkt igen.............till The Cradle....... Den här gången var det mammakoll. Ärret skulle kikas på och så klämdes det lite på magen och allt var OK. Ingen viktkontroll där för min del (förstås) men vikten rasar tacksamt och i förrgår kom jag i mina vita favvo-shorts!

Resultatet av dagens bilfärd var en gräslig huvudvärk för min del och så passade en fullmatad Alfred på att kräkas ner hela sig i bilen. Ingen kan ju klandra den lille om han blir åksjuk i den här trafiken!

Utmattade somnade vi båda två när vi kom hem.

Nu har jag lite packning att ta tag i. En del pryttlar/födelsedagspresenter mm. som skall hem med Patrik som åker till Sverige i morgon kväll. Avundsjuk? Nä då -inte alls :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar