söndag 28 mars 2010

Paket

Det är så härligt när det kommer paket!

För några veckor sedan kom ett fint paket med presenter till Alfred, mig och familjen från kära vännen Ulle i Schewiz. Tack♥

Ulle hade skickat en bok; Mödrar och Söner av Theodor Kallifatides. Jag måste erkänna att jag aldrig läst något av honom förut, men det var en fantastisk berättelse. Kunde inte sluta läsa och det var lite sorgligt när boken var slut. Jag måste läsa mer av honom!
Så i natt var det paketdags igen! Patrik hade med sig många fina paket till Alfred, Erik, Nora och mig. Tusen tack alla ♥♥ ♥. Var och en kommer givetvis också få en egen liten hälsning!

Våren och sommaren fanns i härliga presenter från min kära syster yster, bomullssjal från H&Ms Garden Collection, och min underbara vän Camilla som skickade den jättefina kökshandduken från Åhléns.

Av Pappa och Birgit fick jag detta vackra hjärthalsband. Tack♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar