torsdag 4 mars 2010

Nu har vi bestämt oss för att.....

.....lill-Woodrow skall få heta Alfred.

14 kommentarer:

  1. Nora, Erik å Alfred Woodrow låter jättebra tillsammans ;-)

    Krama alla tre från oss!

    Y

    SvaraRadera
  2. Lovar :)/Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Grattis! till den nye lille Alfred.

    fam. Beischer

    SvaraRadera
  4. Alfred var ett fint namn. Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag la till din blogg i min lista för ett tag sedan men har inte hunnit läsa. Men nu ska jag göra det och vill samtidigt passa på att gratta till tillökningen! Gillar namnet!

    SvaraRadera
  6. Härligt namn! Jag fick en Albert för drygt 23 år sedan. Han är ganska ensam om det namnet i sin ålder ska jag säga ;)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Det passade bra pa den lille krabaten ser ut som en liten Alfred.. ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Katarina - Roligt att du gillar namnet. Tog ett litet tag att hitta rätt :) Kram

    Anna, Fair and True - Tack! Roligt att du hittat vår blogg. Så snart jag får tillfälle skall jag ta en titt på din blogg också. /Lena

    Taina - Albert är också jättefint. Det var dock "upptaget" ;) Kram

    Sara - Ja visst ser han ut som en liten Alfred - det känns alldeles rätt:)

    SvaraRadera
  9. Å vad söt han är din lille Alfred! Fint namn också!

    SvaraRadera
  10. Vilka ljuvliga bilder! Han är väldigt söt, Alfred. Lyckliga ni!

    SvaraRadera
  11. Marianne - Det går inte att se sig mätt på honom. Nora går knappt en meter från honom:)Säger som en vän till mig "Det är tur man ammar så att man känner att man har fått en bebis". Är jätteglad för att barnen är så lyckliga över lillebror. Stora som de är blir de ju inte heller avundsjuka när mycket tid går till Alfred. Kram och tack!

    Anna - Vi är superlyckliga över lille Alfred och att allt gick bra. Han är ljuvlig och luktar såååå gott. Kram

    SvaraRadera
  12. Alfred , vilket fint namn på en fin liten kille. Kramar Annika Holl m familj

    SvaraRadera
  13. Tack Annika m fam. Kram

    SvaraRadera