måndag 28 mars 2011

Det är en speciell dag idag☺

Vi älskar dig♥

7 kommentarer:

  1. Vill bara instämma i familjens gratulationer. Vi älskar dig också!
    farmor och Anders

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis från oss alla i Fam Gullaksen!

    Kramar Ylva

    SvaraRadera
  3. Grattis killen! Hoppas du har en bra dag! Kramar från fam Fagrenius

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen Erik. Jag saknar dig jättemycket och längtar tills du kommer tillbaka hit. Kram Felix

    Och grattis från oss andra i familjen Liljeblad också.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis Erik från oss alla! Jag tycker inte det var länge sedan du såg ut som på första bilden. Tänk vad stor du blivit!
    Kram C&CO

    SvaraRadera
  6. Farmor&Anders - Tack & tack för boken! Kram Erik

    Gullaksen - Tack :) Kram från Erik

    Fam Fagrenius - Tack :) Kram från Erik

    Felix - Tack så mycket! Jag längtar efter dig också! Jag kommer snart. Kram Erik

    C&CO - Tack så jättemycket för de coola kalsongerna. Jag har dom på mig och dom passar jättebra. Kram från Erik

    SvaraRadera
  7. Hej Erik! Grattis så här en dag i efterskott önskar moster. Hade ingen möjlighet att skypa igår, men jag hoppas att du hade en bra dag! Söt är du på bilderna! Kram Anna

    SvaraRadera