tisdag 22 mars 2011

Tycker synd om............

NORA. Sjuka Nora. En riktigt ilsken förkylning har hon fått och snorar och är bomtät om vartannat och har ständig huvudvärk. Tyvärr missade hon PYP Indus Day ikväll. Hon hade sett fram emot att se Erik som Nelson Mandela & de små danstvillingarna F. Vi har filmat och tagit många kort, men det blir förstås inte det samma. Det blir en tredje sjukdag för henne i morgon och förmodlingen en tur till RxDx. Misstänker ny bihåleinflammation.

Eriks insats på Indus Day blir det mer av i morgon.

3 kommentarer:

  1. Här är ocksa värsta sjukstugan (men hellre nu än om 2 1/2 vecka!).Bade markus och jag har legat platt i sängen och har aldrig varit sa snorig i hela mitt liv, trodde i helgen att det var bihaleinflammation, men idag har det släppt lite. Har varit och hämtat visum idag och även Linnea är vaccinerad och klar, nu skall vi bara ta lite profylaktisk tyfus medicin (och ga ner 3 kilo och bli av med magen) sa kommer vi!!!!!Kramis Ulle

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att ha er här Ulle, kul om Markus kan lära mig lite mer om fotografering också :)

    Tack mamma- Tänk inte på mig nu när ni har det roligt på Mantri Square... ;) Jag ska kolla på film och läsa, mysigt ändå!

    SvaraRadera
  3. Ulle - Om 2 veckor landar ni!!! Hoppas vi alla är friska då, men troligen inte nybantade här i alla fall.
    Kram

    Nora - Det är inte så avkopplande att shoppa med E om du nu tror det.)PoK Ma

    SvaraRadera