lördag 12 mars 2011

Hittade till slut ett par bra..........


....som jag har hämtat idag. Det blev inte de Armanibågar som jag sedan länge hade snöat in på, men som inte fanns kvar då jag äntligen hade bestämt mig, utan ett par Ray Ban som nog egentligen satt bättre. Nöjd.

Var däremot inte lika nöjd med ett sidencrepetyg som jag skulle hämta idag på Mysore Silk efter att ha fått det infärgat. Färgen var fin, men tyget hade dammfläckar och måste nu kemtvättas. Jag påpekade det redan när jag köpte tyget i måndags att tyget hade fläckar av damm. Försäljaren menade att det går bort vid tvätten när det färgas, men jag var tveksam, med rätt visade det sig. Nu har butiken skickat tyget på kemtvätt och är jag fortfarande inte nöjd efter tvätt så är jag lovad nya 3,5 m. Det är riktigt bra för att vara Indien.

2 kommentarer:

  1. snygga!kanske ska vänta med att köpa nya solglasögon.....
    Kram Ulle

    SvaraRadera
  2. Ulle - Ja absolut. Solglasögon & glasögon är billiga här och de allra flesta märken finns. Har betalat ca 1200 för dessa inkl. allt. Kram L

    SvaraRadera