fredag 21 maj 2010

Hej då. Snyft.

I natt åkte Patrik & Erik hem. Det var inte lätt att säga hej då och tårarna flödade. Patrik är tillbaka om 10 dagar men min "lille" - fast det är han ju egentligen inte riktigt längre ;) - får jag inte se på 3 veckor och jag kommer att längta efter honom så att det värker i ♥. Jag tröstar mig med att han kommer att ha det hur bra som helst hemma med pappa och hos morfar & Birgit & kusinerna tills vi kommer.

Erik säger att han mest kommer att sakna Alfred och så mig och Nora litegrann & så gulliga läraren miss Ain.

I går var Erik också och sa hej då till fam Tullberg som snart flyttar hem och som han inte träffar mer här i Indien. Det är inte lätt att säga hej då till goa kompisar som man har haft mycket kul med och det var en sammanbiten liten kille som jag gick därifrån med.

8 kommentarer:

  1. Jag saknar honom åxå otroligt mycket! Han kramade om mig så mkt - vilket han inte jättegärna gor i vanliga fall ♥- och då blev jag ännu ledsnare.... men jag sa till honom att jag är ganska avis på honom och då verkade det som att tårarna lättade lite ♥♥ Mamma, vi får skypa med honom varje dag... :'(
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Ja ♥ vi skall skypa varje dag!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att få åka hem och bli ompysslad av släkten, men jag förstår att ni kommer att sakna varandra!

    SvaraRadera
  4. Usch, det är förfärligt med avsked. När är det ni åker till Swiden för att fira sommarlov?

    SvaraRadera
  5. Vi kommer också att ta hand om honom när vi får träffa honom. I morgon skall vi till Camilla på försenat födelsekalas. Patrik får väl försöka komma efter Göteborgsvarvet.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Malin - Ja han kommer att bli rejält bortskämd :)

    Anna - Vi åker till Swiden om exakt 3 veckor, 11/6. Skall ni till Swiden i sommar?

    Farmor - Fint! Tror att Patrik skall till grannen på after-Göteborgsvarvspartaj så vi får väl se vad hann hinner med. Ni får säkert ihop det på nåt sätt. Kram

    SvaraRadera
  7. Gulle, jag förstår att du redan saknar Erik! Men nu har det redan gått två dagar! Snart får ni också åka!

    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Marianne - Det är så tomt härhemma men dagarna går fort så det går bra. Han har det så kul hemma; träffar släkt och kompisar, har sprungit lilla Göteborgsvarvet, åkt nya Göteborgshjulet med sin farmor, varit på släktkalas & grillfest, spelat fotbollsmatch och denna veckan skall han vara med sin skolklass. Tror inte ens att han hinner sakna oss :)

    SvaraRadera