onsdag 19 maj 2010

Sjalgos

Alfred har samma favorit som sin mamma! Lindexsjalen made in India. Han vill somna med något mjukt bomullstyg som han gosar in sig i och helst då den här sjalen. Det tar en liten stund innan han har gosat in sig ordentligt och då fäktar han fram och tillbaka så att han får tyget dit han vill ha det och sedan blir han lugn. Likadant är det med det mjuka tunna elefanttäcket han har i sin säng.

Nu råkar jag veta att det i alla fall finns ☺ ☺ till som har likadana sjalar därhemma. Please spara dem för framtiden hälsar Alfred......och jag som har Noras grönrutiga örngott i färskt minne, vilket det en gång fanns två av, men som efter flera års gosande reducerades till en minimal snutt :)

Intensivt fäktande

5 kommentarer:

  1. Ska spara min till den lilla bäbiskorven, hälsar moster!

    SvaraRadera
  2. Än så länge är det även en favorit för mig. Men det kan ju hända att jag är mer ombytlig....Favoriter brukar ju kunna sitta i. W är ju 5 1/2 och frågar nästan varje kväll om jag köper en ny gosefilt om en av hans två skulle försvinna. Så, ja, jag skall spara den!

    SvaraRadera
  3. Moster & C - Då känner jag att min framtid är tryggad ♥ Puss & Kram från bäbiskorven Alfred

    SvaraRadera
  4. skriv till Lindex och fråga om de har fler kvar, så kanske du kan ha ett litet lager : )

    SvaraRadera
  5. Marianne - Ingen dum idé. Skall nog kolla det när jag kommer hem. Snälla moster & min kära vän C har några som backup om de inte finns. Kram

    SvaraRadera