måndag 16 november 2009

Blogglistan uppdaterar sig inte :(

Vet inte vad som hänt men jag ser att blogglistan inte uppdaterar sig med senaste inlägg. Kan inte hitta felet. Kanske får jag göra om listan från början. Får fixa lite med det senare. Försöker kolla igenom bloggarna varje dag ändå.
Har hittat lite nya läsvärda och kul bloggar av svenskar i världen genom trevliga bloggen "Nya äventyr" som Marianne i Kairo skriver. Hennes blogg råkar förresten vara den enda som faktiskt uppdaterar sig på min lista just för tillfället....

6 kommentarer:

  1. Skumt! Och du är säker på att de andra bloggarna har gjort nya inlägg? Har tyvärr ingen lösning på problemet.

    SvaraRadera
  2. Ja om man går in på dem så finns flera senare inlägg. Nora har tex. skrivit och det uppdaterar inte. Får göra om listan från början med samma bloggar så får vi se om det hjälper.

    SvaraRadera
  3. Det är likadant hos mig ... :( Har varit så länge och det verkar inte vara något att göra åt.

    SvaraRadera
  4. Bra - då har inte jag strulat till det med någon konstig inställning då.

    SvaraRadera
  5. Samma har. Vissa uppdateras, vissa inte...

    SvaraRadera
  6. Hej Taina och välkommen till Melting Pot! Skall leta upp din blogg också och läsa lite./Lena

    SvaraRadera