måndag 30 november 2009

En söt blå påse


Denna lilla rara IKEA påse med sitt fina innehåll anlände idag från kära vännen C med familj, via transporthjälp med familjen B:s container (tack!), och stod på vårt vardagsrumsbord när jag kom hem från frisören.

Tack C och familjen för det jättefina Pearls of Life armbandet, julklappar, glödlampa (liten, liten, men ack så viktig), vita mammabyxor/shorts och en lånad IKEA katalog. Hoppas IKEA har överseende med ett långtidslån.

Bebisvagnen anlände med samma container. Bilder finns (givetvis) på supernöjda unga frökens blogg. Erik tyckte att "men jösses, hur skall det gå om vi får en kille?". Jag tror nog att vi i så fall skall klara honom från framtida men och sittdelen, som ju fö. kommer att användas mest, är i olivgrönt.

Nu är det dags för en stunds grundlig IKEA läsning.


3 kommentarer:

  1. Frisören sa du? När kommer bildbeviset? :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag avstår. Det är inte lika fin finess på klippningen här som i Amerikat. De kan nog inte klippa Bo Derek frisyrer här:)

    SvaraRadera
  3. Jag försöker läsa ikapp, men jag är så trött så ögonen går i kors. Får återkomma i morgon.

    Jag tror att Ikea har råd med långlån på katalogen : )

    Kram!

    SvaraRadera