torsdag 5 november 2009

Case closed

Min pratsamma kontakt på HP ringde i tisdags och undrade om jag hade glömt alla procedurer för att ställa om vår skrivare till indiska förhållanden. Hur skulle jag kunna glömma det? Jag har inte glömt - jag struntade i det, fast det sa jag inte till henne, utan lät henne tro att jag farit runt hela Bangalore för att leta bläck att fylla patronen med utan att lyckas. "May I close Your case then?", "Yes, absolutely" och så var jag av med henne efter bara tre minuter, men hon avslutade lika käckt som förra gången "Any more issuse concerning HP..........................."
Väldigt personligt.

Nu blir det till att be någon snäll indienresenär att ta med sig toner från Sverige istället.

2 kommentarer:

  1. Va? Har de andra format för sina tonerpatroner i Indien? Men jisses så dumt!

    SvaraRadera