fredag 20 november 2009

Just- nu- saknad

Läste just på nätet att vi är så bra på att fika i Sverie; kanelbullar & goda muffins, kaffe & te i mysiga varma miljöer, med värmeljus brinnande, nu när det är höst.............

Då fick jag en sån där plötslig längtan efter en kopp te hemma hos min vän C i höstmörkret, med tända ljus. Det är hon så bra på. ♥ Kram.

Kram också till alla er andra som vi saknar, och så tänker jag att så förfärligt det vore att inte ha någon att sakna alls. Vi är lyckligt lottade.

3 kommentarer:

  1. Vi saknar er oxå! Räknar tiden tills ni kommer hem! Självklart ses vi då!

    ♥ (visst är jag duktig som funnit ut detta själv ;-)...)

    Ylva

    SvaraRadera
  2. Fridens - förtoendet bevarat och koden är knäckt♥ Hoppas ni hade trevligt i går kväll hos K. Det saknar jag också att inte kunna vara med på. Värst vilken saknadperiod jag har kommit in i...... Kram till dig!

    (Grattis //Nora)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag äntligen läst ikapp mig på alla dina inlägg. Då känns du inte riktigt lika långt bort. Fikat blir inte det samma utan dig!
    Kram C

    SvaraRadera