tisdag 6 april 2010

Presskonferens

Shoaib, cricketspelaren, fegar inte ur. Presskonferens i går utanför blivande bruden Saina's hem där han står upp för sin sak och blivande bruden supportar.

Ayesha, den påstådda telefonbruden, har ännu inte visat sig i bild. Hon håller sig undan mediernas ljus och gör sina uttalanden och utspel - föga förvånande - via telefon och via sin familj med förklaringen "I am unwell, overweight and conscious of my appearance".

Fegt var ordet. Jag håller på cricketspelaren!

6 kommentarer:

  1. Vilket drama...!! Spänande att få höra upplösningen. //Nathalie

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag fattar ingenting. Hur korkade är de egentligen? Eller så är de smarta, för någon betalar säkert en slant för att deras privatliv ska vara offentligt. Jag menar, JAG är ju nyfiken på hur det går. Hahahaha!

    SvaraRadera
  3. Matilda - Fårvånad? Nä - tänkte väl det:) (Krama duktiga skoltjejen!)

    Nathalie - Det är riktigt spännande att få tidningen på morgonen nu för omväxlings skull. Jag uppdaterar när det händer nåt nytt ;)

    Taina - Självklart tjänar någon (läs Ayesha) en massa pengar på den här soppan. Hon säljer sig nog dyrt till media. Hon lär inte ha så mycket att hämta när detta är glömt så det gäller ju att smida..... Sportstjärnorna klarar sig alltid ändå.

    SvaraRadera
  4. Det står om dom i våran tidining också...:) En halv sida 2 dagar i rad nu:)

    SvaraRadera
  5. Idag var det en gräslig bild på "telefonbruden" i tidningen. Ett gruppfoto från skolan med elever och kollegor. I mitten satt Ayesha iklädd svart burka.

    SvaraRadera