söndag 11 april 2010

Ruggig hetta!

Inte alls kul.

6 kommentarer:

  1. Och jag som tycker att dryga trettio grader är varmt.

    SvaraRadera
  2. Dryga 30 är också varmt!!! 40 är olidligt!

    SvaraRadera
  3. Var det mitt i natten? Då är det verkligen olidligt! Hoppas era AC funkar som de ska!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Marianne - Bilden är från bilen. Det var på eftermiddagen. Gårdagsdygnet bjöd visst även på högsta lägstatemeperaturen (ca 25) på evigheter. April månad har inte haft så höga temperaturer sedan 1931. Just nu längtar jag efter att kunna dricka en kopp te på morgonen utan att flyta bort. AC går för fullt dygnet runt nu så elräkningen blir förmodligen rejäl, men det går inte att bry sig om det. Man måste kunna fungera också och det är knappt även med AC. Kram!

    SvaraRadera
  5. 40 grader är alldeles för varmt!
    Här hemma har vi njutit av en solig helg med 15 grader och tycker det är varmt och skönt :o)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Katarina - Den svenska våren är underbar. Anna skrev just i ett mail att hon satt en stund på deras altan med bikiniöverdel i går. Den värmen njuter man av. Den här är förfärlig. I dag har vi bara haft reservström nästan hela dagen och då funkar inga AC. Alfred och jag har tillbringat nästan hela dagen på sängen under fläkten för ut kan man inte gå med den lille. Precis nu hörde jag ett härligt ljud - en åsksmäll och det brukar betyda regn!!!! Jippi. Kram

    SvaraRadera